Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeSzanowny Autorze, czy aby troche nie przesadzasz z ta rewolucja wywolana obnizeniem wagi o kilka kg? Moze na torze dla zawodnika rangi mistrzostw kraju ma to znaczenie (oni i tak pewnie mocno modyfikuja swoje maszyny) ale ile sposrod tych motocykli trafi wlasnie do tak wysokiej klasy kierowcow a ile bedzie kreconych do czerwonego pola na prostych miedzy swiatlami? Mysle ze zdecydowana wiekszosc trafi jednak na ulice a wtedy cala ta rewolucja ma mniejsze znaczenie niz wyglad owiewek. Jak to juz ktos napisal motocykl przypomina gsxf a to przeciez siara ;)
OdpowiedzProblem w tym, że GSX-R 600 i GSX-R 750 to motocykle NA TOR, a tam jest to rewolucja.
OdpowiedzBoczo chłopie ,nie wyginaj sie ,.Nie widzisz że czyta Ciebie ulica a nie tor....To co napisałes jest istotne tam gdzie kultura techniczna pozwala ogarnąc pewne pojęcia ,i wyscigi odbywaja sie na obiektach zamknietych ,a nie na obwodnicach....luz i rób swoje;)
OdpowiedzI tak wiadomo kto bedzie nimi jezdzil :)
OdpowiedzAle lżejszym motocyklem łatwiej się skręca, co nawet na publicznej drodze się przyda, bo poprawi bezpieczeństwo.
OdpowiedzNa publicznej drodze bezpieczeństwo poprawia umiejetnosc jazdy ,a nie mniejsza waga moto.Obnizenie stosunku mocy do masy przez zdjecie kilogramów moze tylko poszarpać dres podczas przyspieszenia....:DDDDDD
Odpowiedz